Tag Archives: Wordfeudmatch

Fredag kväll den 5 juni och nationaldagen 2026: Det tar sig, det sociala livet…

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Antikt-retro-secondhand-loppis, Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Krämpor, Mat, Musik, Personligt, Sociala medier, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Tisdag kväll den 6 september och onsdagen den 7 september 2022: Mycket att göra = lite tid att tänka

  Kära dagbok… Vad ska man säga om gårdagskvällen? Det finns inte mycket att berätta. Jag gjorde mina kvällsmackor, Fästmön kom med en mugg kaffe där jag satt vid datorn. Sen gick jag ut på balkongen och åt och läste. … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer