Tag Archives: rafsa ihop

Fredag kväll den 5 juni och nationaldagen 2026: Det tar sig, det sociala livet…

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Antikt-retro-secondhand-loppis, Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Krämpor, Mat, Musik, Personligt, Sociala medier, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Söndagen den 9 oktober 2022: Vilodag med trädgårdsarbete

  Kära dagbok… I morse ville mina sambor Tisslingarna ha frukost klockan sex. Det fick de. Efter det hade jag lite svårt att somna om, denna söndag/vilodag, men jag slumrade väl fram till klockan sju i alla fall. Sen ville kroppen … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Mat, Personligt, Trams, Vänner, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer