Tag Archives: det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Tisdagen den 12 maj 2026: En jobbig natt, en riktigt bra dag

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Trams | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Schlagerkvällen på Pride 2017: Det finns inget dåligt väder…

  Kära dagbok… Nej, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Och det hade Fästmön och jag igår kväll. Jag brukar säga och skriva att jag älskar regn. Det stämmer – när en kan vara inomhus och läsa en bok, … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, HBTQ, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Trams, TV, Vänner, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer