Tag Archives: på ingång

Tisdagen den 12 maj 2026: En jobbig natt, en riktigt bra dag

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Trams | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Måndag kväll den 7 december och FEM:s födelsedag 2020: Svensk Geraldine och blåa paket glädjekällor i värkeländet

  Kära dagbok… Måndagskvällen for förbi lite som en motorbåt. Vi fixade käk tillsammans, men med de maskiner vi har i köket går det inte fort. Nånstans vid halv sju kunde vi plocka undan och starta kvällskaffet. Nån TV glodde vi … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Personligt, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer