Tag Archives: omfattande material

Recension: Tandläkaren i Trehörningsjö

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Morsdagskvällen och den första dagen i juni 2020: Rena grekiskan för den som är lesserwisser

  Kära dagbok… Nej, min mamma är inte i livet att firas, Annas snälla mamma blev firad förra helgen och några barn har jag inte. Så mors dag… nej, det firade jag inte igår. Däremot bjöd jag ut Fästmön på grekisk … Fortsätt läsa

Publicerat i Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar