Tag Archives: korrekturläsa

Onsdagen den 29 mars 2017: Glad och positiv igen!

  Kära dagbok…   Nä, efter två rätt griniga inlägg är det dags att försöka upparbeta lite positivism. Jag blir glad och positiv av att jobba, till exempel, men också av att träffa Fästmön och goda vänner. Sen är förstås såväl … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Jobb, Personligt, Trams, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer

Torsdagen den 16 juni 2016: Äpplen och päron blandat

  Kära dagbok…   Äntligen är det sämre väder! Jag kanske rentav kan sitta på ballen* i kväll utan att utsättas för rök eller smädelser eller bli uttittad. Men nej, den förhoppningen grusades så snart jag kom hem. Det gör inte … Fortsätt läsa

Publicerat i Dagbok, Familj, Jobb, Mat, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar