Tag Archives: fotvård

Måndag kväll den 5 juli och tisdagen den 6 juli 2021: Fredagsmiddag slash måndagsmiddag, tisdagslax och kattmormor är kollad

  Kära dagbok… Tisdag efter andra dosen vaccin mot covid-19 och jag lever och mår bra. Redan igår eftermiddag kom den bekanta träningsvärkskänslan i vänsterarmen, men den är än så länge lindrigare, faktiskt, än efter första sprutan. Kroppstemp: 36,6 grader. Hoppas … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Onsdag kväll den 30 december, nyårsafton 2020 och nyårsdagen 2021: Sorg, promenader och massor av god mat

  Kära dagbok… På onsdagskvällen försökte vi äta lite lätt så där mellan två stora mathelger. Det blev kallskuren kalkon och kyckling med mimosasallad, kokt potatis och färska grönsaker. Lucifer var förstås mest intresserad av fågeldelen av måltiden. Kolla tassen på … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Mat, Personligt, TV, Vänner, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer