Tag Archives: datorutskrift

Onsdagen den 13 maj 2026: Snälla arbetskamrater och lite hopp & lek

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Orvar-dagen 2018: (Nästan alla) stora saker är enkla

  Kära dagbok… Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Efter jobbet slank jag först in på Tehörnan – och köpte franskrostat kaffe. Ja, jag är lite knäpp – köpa kaffe i en teaffär!.. Men te (på svenska stavas te <= … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Ironi, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar