Tag Archives: alla är döda

Min förstanamnsdag 2026: Grattis till magsjuka mig!

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Tisdag kväll den 12 juli och onsdag förmiddag den 13 juli 2022: Skål för livet, döden och kissarna!

  Kära dagbok… Hon gjorde det! Fästmön gjorde det, det vill säga gick till kyrkogården i Norrköping och hittade farfars, farmors och mostrarnas grav! Jag blev så rörd, jag blev så innerligt rörd att hon gjorde det för min skull. Bilden … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Krämpor, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar