Tag Archives: sakta mak

Min förstanamnsdag 2026: Grattis till magsjuka mig!

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Söndag kväll/Halloween och måndagen den 1 november 2021: Så trötta, men snart blir ljust i Uppsala igen

  Kära dagbok… Söndagskvällen gick även den i sakta mak. Vi är väldigt trötta båda två. Det var perfekt att kunna äta rester till söndagsmiddag, riktigt goda rester, dessutom, och sen spara firren till middag i kväll. Då behöver vi … Fortsätt läsa

Publicerat i Dagbok, Jobb, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer