Tag Archives: inte offentligt

Fredagen den 5 juni 2026: En välkänd Uppsalabo om sin vardag

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Diskutabelt, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Mat, Personligt, Sociala medier, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Födelsedagskvällen och tisdagen den 27 april 2021: Evigt ung – och arg!

  Kära dagbok… Födelsedagskvällen förlöpte lugnt och det var så jag ville ha det. Fästmön var och hämtade pizzor åt oss från Trattorian. När dessa var halvsmälta i magarna tog vi var sin bit tårta. Min bit var alldeles för stor, … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Jobb, Mat, Media, Personligt, Sociala medier, Trams, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer