Tag Archives: grön och fin

Onsdag kväll den 3 juni och torsdagen den 4 juni 2026: Ro och Intermezzo och rabarber på det

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Mat, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Torsdag kväll den 7 april och fredagen den 8 april 2022: Lättare kropp och givande möten

  Kära dagbok… Torsdagskvällen bara liksom… försvann… Jag har ju varit borta två kvällar i rad, så jag satt mest i fåtöljen och slöglodde på TV och messade med en kompis. Orkade nästan inte läsa. Fästmön gick iväg och handlade … Fortsätt läsa

Publicerat i Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar