Tag Archives: för mycket kläder

Söndag kväll den 17 maj och måndagen den 18 maj 2026: Måndagspigg och bara lite trött

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Antikt-retro-secondhand-loppis, Böcker, Dagbok, HBTQ, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Sociala medier, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Söndagen den 6 augusti 2023: Tillbaka till Main Street

  Kära dagbok… Söndagar avslutar varje vecka. Den här söndagen avslutades även vår Stockholmsvistelse. Jag kan väl säga att det inte blev så mycket Pride i år av olika skäl. Främst tyckte vi båda att vi vare sig artister eller annat … Fortsätt läsa

Publicerat i Dagbok, Epikuréiskt, HBTQ, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar