Tag Archives: orkar fan inget

Namnsdagskvällen den 29 maj och lördagen den 30 maj 2026: Orkar fan ingenting…

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Krämpor, Mat, Musik, Personligt, Radio, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Lördag kväll den 2 december och första advent 2023: Svenskt och libanesiskt

  Kära dagbok… Lördagskvällen blev ungefär en repris på fredagskvällen. Vi delade på den andra libapizzan med tonfisk, drack vin (jag öppnade en flaska Montefalco rosso 2020) och åt ostar framför TV:n. Men igår såg vi andra delen av The Chelsea … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Krämpor, Mat, Personligt, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 6 kommentarer