Tag Archives: alldeles för hett

Mors dag 2026: Så klart att det känns

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Sociala medier, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Fredag kväll den 20 juli och lördagen den 21 juli 2018: Drinks in Paris, Rom, London… and Uppsala

  Kära dagbok… Jorå, nog fick jag en GT* igår kväll. Fästmön hade köpte en speciell elefant-gin när hon var i England härom helgen. Den använde hon för att blanda till en väldigt speciell gin och tonic med apelsin, gurka och … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Mat, Personligt, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar