Tag Archives: smuligt

Onsdag kväll den 13 maj och Kristi Himmelsfärd 2026: Undrens tid är inte förbi

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Fredag kväll den 3 februari och lördag förmiddag den 4 februari 2023: Konst och bröd och bröd och… böcker

  Kära dagbok… Efter jobbet strålade vi samman  för att gå på utställning hos Uppsala konstnärsklubb. Det var fina verk, annorlunda, som Stina Wollter visade. Konstnären själv var på plats och jag fick ta en bild på henne tillsammans med … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar