Tag Archives: lila blommor

Lördag kväll den 16 maj och söndagen den 17 maj 2026: Kaffe, prat och fågelkvitter

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Antikt-retro-secondhand-loppis, Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Sociala medier, TV, Vänner, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Pingstaftons afton och pingstdagens förmiddag 2023: Fyndigt!

  Kära dagbok… Pingstaftonsmiddagen intogs i Slottsträdgården. Det blev lite improviserat, men Anna grillade två sorters korv som vi var och köpte innan grillen tändes – köttig till Anna, kyckling till mig – samt var sin bit halloumi och var … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Mat, Media, Personligt, Trams, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar