Tag Archives: traska på

Tisdag kväll den 19 maj och onsdagen den 20 maj 2026: Sur som rabarber, men det har blivit min tid och jag unnar mig

OBS! Anonyma kommentarer publiceras inte – se Reglerna! Så här gör du när du kommenterar: Skriv din kommentar som vanligt i kommentarsfältet. Snegla åt vänster eller nedanför kommentarsfältet. Tre ikoner syns – WordPress, Facebook och ett brev. Klicka på brevet … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Tisdag kväll den 3 november och onsdagen den 4 november 2020: Hålla ut

  Kära dagbok… Dagarna passerar snabbt trots att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Eller i nåns liv. Vi traskar på, försöker göra det bästa av det som är, försöker passa oss för helvetesvirus, försöker anpassa oss … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Trams, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar