Tag Archives: se

Lördagen den 13 augusti 2016: Nytta och nöje

  Kära dagbok…   Helgerna går så fort. Jag tänker på fredagskvällen att jag har två hela, lediga dar framför mig. Och så planerar jag allt jag vill och ska göra. Sen… går passerar de två dagarna så snabbt. Mitt … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Film, Krämpor, Mat, Personligt, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer

Tisdagen den 14 juni 2016: Ett demonterat torn och utan inlägg i sommarvärmen

  Kära dagbok…   Vissa dar tycker jag faktiskt att jag gör skäl för min lön. Men andra dar kan jag inte påstå att jag jobbar ihjäl mig. Antagligen är det bra med lite varvade dar, för annars skulle en … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer