Tag Archives: påskafton

Måndagen den 19 mars 2018: En helg går så fort…

  Kära dagbok… En helg går så fort… Men tro nu inte att jag beklagar mig för att det var jobbdag idag. Den som bara klagar på sitt jobb bör byta det, tycker jag. Jag älskar fortfarande mitt arbete och jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Mat, Personligt, Sociala medier, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 10 kommentarer

Påsken 2017: Kallt, trött och gött

  Kära dagbok…   När jag sitter så här på påskens sista dag och summerar helgen inser jag hur lyckligt lottad jag är som inte är ensam här i världen. För även om jag har den där inneboende, totala ensamheten, den … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Sociala medier, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer