Tag Archives: blåst

Söndag morgon den 23 oktober 2016: Tomhet och planer

  Kära dagbok…   Tänk att det har gått tio dar sen mamma somnade in. Tio dar har jag varit moderlös och faderlös. Den tomheten går inte att beskriva för den som inte själv har upplevt den. Igår eftermiddag hade jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Krämpor, Personligt, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Lördagen den 2 juli 2016: Dammigt, men är det april eller höst?

  Kära dagbok…   Det gick inte att komma undan mer. Idag var jag bara tvungen att städa. Och fylla på med nåt ätbart i kyl och skåp. För när till och med jordgubbarna är dammiga, då vet en att det … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Diskutabelt, Familj, Film, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar