Tag Archives: bäst före-datum

Helgen 9 – 10 juli 2016: Vi hade i alla fall inte tur med vädret, men…

  Kära dagbok…   En helg går så fort. Den gångna hade Fästmön och jag lagt upp så att vi skulle göra lite roligheter på lördagen och nyttigheter idag på söndagen. Och visst fick vi gjort det vi skulle och … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Film, Ironi, Krämpor, Mat, Personligt, Trams, TV, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Lördagsgodis

Ett inlägg om saxar och vad Tofflan kommer hem med när hon shoppar.   Det är lördag och då får även Tofflan äta godis. Efter ett telefonsamtal på över en timma med lilla mamma behövde jag höja blodsockernivån. Riktigt glad blev … Fortsätt läsa

Publicerat i Epikuréiskt, Familj, Personligt, Trams | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar