Tag Archives: fördrink

Helgen den 18 – 19 februari 2017: Ingenjörshjälp, håriga familjemedlemmar och djurvänliga kvinnor, för att nämna nåt

  Kära dagbok…   Lördag vid lunchtid ryckte Lokala Ingenjörshjälpen ut till Förorten. Ja, min kära Fästmö är av det händiga slaget, vilket kanske inte riktigt kan sägas om varken barnens pappa eller mig själv. Eller katten Maja, Annas katt Minis äldsta … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Jobb, Media, Personligt, Sociala medier, Trams, TV, Vänner, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 8 kommentarer

Fredag kväll den 30 december och nyårsaftons morgon 2016: Gott gotti gott gott

  Kära dagbok… Nej,det blir ingen årskrönika, ingen sammanfattning av året 2016. Det finns nämligen bara två saker att säga om mitt 2016 – en bra sak och en dålig sak. Resten av året är inte värt att nämna. Så jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker, Dagbok, Epikuréiskt, Familj, Ironi, Jobb, Mat, Personligt, Trams, TV, Vin | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer